Sunday, May 11, 2008

My Life Quiz

This Is My Life, Rated
Life:
5.6
Mind:
5.6
Body:
6.7
Spirit:
6.7
Friends/Family:
4.1
Love:
0
Finance:
7.1
Take the Rate My Life Quiz

够力啰现在,你叫我应该给自己什么反应??哭笑不得。
两年前我的L.O.V.E.还有0.8,两年后竟然吃零蛋!??
夭寿啰where is the love? the love? my love???

I am not desperate, I'm just in need.

4 comments:

:: 子源 :: said...

哈哈
爲什麽會那麽低的?
很難叻~

Alan C. said...

我也懂很难,但我不懂为什么。

jet said...

那个love有过底吧~
我乱玩几次了都不会去道零咧~

Alan C. said...

前天在怡保那个算命的说我的感情路是非常超级坎坷的,嗨,难怪那么低。

Lilypie Next Birthday Ticker