Saturday, May 31, 2008

请问

为什么公司里的某种族员工们都酱懒散??
为什么公司里的某种族员工们都酱鬼鸡婆??
为什么公司里的某种族员工们都酱爱聊是非??
为什么公司里的某种族员工们都酱喜欢煲电话??
为什么公司里的某种族员工们都酱超级厉害蛇王??

奶奶的,真是受不了柜台那位黑的。
结了个婚就眼睛长高颗头大过天了是吗??
每天做太多爱把时间观念都搞乱了是吗??
在公司待久了就不必分上司下属了是吗??
整天公器私用你以为大家都是瞎子是吗??

工作十天有九天半迟到,被HR警告就装可怜装生病。
还竟敢叫我们帮她跟HR说好话,她奶奶想得美啊!
可怜她不懂,我不久前就飞了封电邮给直属上司。
说我狠,我没有很狠啊,只是看不过眼,顶她不顺!

非常期待下一封飞往上司的电邮,coming soon!

ps/拜托,别说我很会骂,特别是在海边说故事那位!xD

6 comments:

wayne said...

真的很会骂。

骂人是一种艺术。加油吧,艺术家

Alan C. said...

对不起,我只是个普通到不行的平常人。
艺术家?我不敢当。

Danny said...

all that character forms a COMPANY...

when u r bored..u go to the kepoh ones
when u want to be alone..u'll hope that everyone boil phone porridge...
when u r anry..u can scold those who r lazy..

enjoy the company life la...

Alan C. said...

没什么啦,只是一时看不过眼罢了。

谢谢你哦叔叔!

AngelDevil said...

Alan, now only u know how they behave? Among 10 of them(Blxxkie), 9 of them behave like SHIT. Dealing with these ppl really test ur patient! Anyway, very easy to make this kind of people angry, juz ignore them when they are talking, cos they'll die if they dun talk, haha! They r my most 'Pangtang' race to deal with, good luck dear!

:: 子源 :: said...

哈哈
海邊說故事那位叫我轉達你
“奶奶的~你真的會罵嘛~”

轉述完畢 =p

Lilypie Next Birthday Ticker