Sunday, August 16, 2009

我的office几时关闭?

由于禽流感的爆发,很多学校都被迫关闭7天,就连我负责的关丹学校也遭殃,安排好的活动只好延迟到不知几时。不懂酱一来会不会影响到我的kpi和bonus呢?奶奶的我很担心咧!

不过我明天还是被逼成敢死队向关丹的多间学校前进,最多不是带多几层口罩和10分钟消毒一次咯?


老板特地为部门买的消毒液还有口罩,不过几天就被我们和区域办事处的同事们扫完了。没办法,怕死嘛!

顺便报告大家,此牌子的消毒液较便宜,但是味道很难顶。为了鼻子着想,选择其他吧!

6 comments:

Nicholas the Chang said...

Use saliva...Free + easy to use

Saliva digests carbohydrates, aids in chewing, and helps keep bacteria levels down.

ngekz !

SharonChin said...

喂小心一点啦。Guardian的消毒液,dim唔dim哦???

Danny said...

poor thing... be careful ya... i want to see u in one piece on thursday horr..;p

wayne said...

hope ur office will close soon. then we can hang out anytime~

Bunz said...

我也等著老板關店……我們每天暴露在高風險地帶……

Alan C. said...

Kyo - can i use urs? pls fill 1 litre for me!

SC - i oso dunno... free mar!

Suk - 1 piece is for sure one la... plus thousand of pieces of virus mar...

Wayne - if my office close means i kena quarantine at home la... siao!

Bunz - hahaha! sama-sama!

Lilypie Next Birthday Ticker