Saturday, April 28, 2007

Pada suatu hari...

Jeng jeng jeng~!!Haha! Maaf, saya bukannya nak bercerita. Masih ingat dulu, kami semua pun gemar guna 'Pada suatu hari' sebagai permulaan cerita. Ingat balik pun rasa celaka? oh bukan! Tu perkataan yg bermula dengan 'c', yg membawa maksud 'funny' ialah apa sudah ah?

Masa kini ialah pukul 3.35 minit pagi. Hujan lebat di luar sekarang, sememangnya masa untuk tidur yg paling syok. Tapi apakah yg saya sedang buat sekarang? Saya sendiri pun tak tau. Tiba-tiba terfikir nak ber-blog dengan Bahasa Melayu yang lama tak pakai. Aduhai... masih ingat masa sekolah menengah dulu, saya punya BM masih BOLEH. Dah beberapa tahun tak guna BM, rasa agak er.....'weird' pun! Matilah saya ni... Hahaha! Tengok! Banyak perkataan sudah saya lupa. Sebab biasanya saya guna English and Chinese saja. Apa? Malaysia Boleh? Saya lagi boleh! Bagi kawan-kawan yg bukan orang Malaysia, tak apa! Saya cuma mangarut saja, tak or tak tau baca pun menang tak apa! HAhahah...

Oh sayang... Sehari kami tak berjumpa seumpamanya seratus tahun kami berpisah... Aku rindu padamu sayang... LOL! Jangan fikir banyak-banyak ya, tulis syok saja.

Baiklah, tibalah masa untuk bermimpi. Harap-harap mimpi saya nanti ada yg manis punya. Tak mau mimpi pahit ok? Selamat Malam semua....

(For those who doesnt understand wtfreak i was saying, dont bother asking if u know what 'craps' means! ahahhaa...)

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker