Monday, February 8, 2010

恭喜我!


不是我赢了奖,不是我升了级,也不是我突然起了薪。(虽然我都好想)
恭喜我,因为还有三天就可以飞~回家过年,与家人和友人相聚了!
整个就是holiday mood,相信大家也一样,懒懒散散的挨这几天。

今年新年期待的其中,就是年29的小学同班同学聚餐。
1996年6C班至今已有14年了呢,真不懂大家变得什么样了。
听说有好几位都结婚生子,正享受家庭亲子乐了。

昨天去看《大日子》,整个电影温馨到我们俩都受不了。
就一直擦咯,擦拭脸颊上的XX,眼角旁的XX,你知XX啦。
还没看的你,电影快要下画了所以麻烦趁早,今晚就去看!

3 comments:

said...

happy cny and hope u enjoy it with your family :)

Danny said...

put a mole and u can b the mascot for 1U too..;p
happy cny.. c u later :))

Jessyca said...

Too bad that I didnt manage to get a tic to watch Woohoo because I heard that got ppl bought all tickets to create the sales in order to reach target for them to release DVD. hmm... complicated!

Lilypie Next Birthday Ticker