Wednesday, November 4, 2009

这座回教堂


我在它附近兜了好几圈,兜到不懂自己在哪里
一时出了大路,一时进了小巷,兜到自己抓狂

别怪我对这个地方产生厌倦
因为它多次让我迷路让我愁

这个地方是巴生也
我上午又去了巴生

This place is a mood spoiler!

还有那个拼命比Time out手势的丑脸孔
说好40分钟却给了我30分钟就赶我离开
完全就没在尊重我们台上演讲者的用心
对我对那班在宁听的学生都极度不公平!

我很不balance很不爽也很累咯现在。

3 comments:

Danny said...

no wonder the pic looks so familiar...:))
the place itself might be a mood spoiler to u.. but the ppl from there is not...RITE????? :P

Alan C. said...

it depends, the teacher kinda offended me, thou she's not originally from klang!

wayne said...

how can she not respect a guest speaker?

u should have #$!@#$#!%$! her lo.. of course, in a classy way. because u dun wanna be as mean as her.

Lilypie Next Birthday Ticker